dilluns, 30 de maig del 2011

Iniciem una nova experiència...

Benvinguts a RUN & GUN.

Començo una nova experiència al món dels BLOGS amb l'única intenció d'expressar els meus pensaments, les meves opinions, les meves inquietuds... totes relacionades amb el basquetbol.

Perquè RUN & GUN? Perquè aquesta és la filosofia que em guia en aquest esport, que em guia en el dia a dia, que em guia a la meva vida quotidiana, ... perquè per mi, és una FORMA de VIDA.

Haig de reconèixer que les primeres línies que he escrit en aquesta entrada, han estat en castellà... amb la intenció d'arribar una mica més lluny, d'arribar a més llocs, però m'he adonat ràpidament que no era viable. Perquè el bàsquet, igual que la meva vida quotidiana, l'entenc i el penso en català.

Així que sense cap altra intenció que entretenir als possibles seguidors, i de poder expressar tot allò que em passa pel cap, dono per inaugurat el meu blog personal.

Gràcies a tots! i espero que sigui l'inici d'una llarga experiència.


Cesc

3 comentaris:

  1. Trobo molt bé aquesta iniciativa Cesc i et felicito per aquesta idea. Ja saps que jo soc un apassionat d'aquests temes, i dels treballs relacionats en el nostre món. Sort!!

    ResponElimina
  2. Sort! Serà una forma de no desconectar-me!

    ResponElimina